sobota, 13 kwietnia 2013

#5 OKURCZEOKURCZEOKURCZE!!!! MOTYWEJSZYN ;D

Dziewczyny i chopaki!
Dużo pytań zadawacie. Motywacja!!!
Oto co mnie motywuje:
1) Mój Połówek ćwiczący razem ze mną. ( <3 )
2) Moja rodzina podsuwająca mi artykuły, pytająca oto jak mi idzie.
3) Ta dziewczyna -> Marta Ławska -Fun Page -> poznałam ją przed jej przemianą. Schudła 30 kg. To więcej niż ja muszę schudnąć aby zejść z nadwagi, ale faktycznie było to ogromne wyzwanie! Jest wspaniałym muzykiem! I dodatkowo motywacją, wspierała mnie dobrym słowem i radą :). DZIĘKI!!!
4) PRZEMIANA TEJ PANI -> mega czad
5) Zdjęcia przed i po najzwyklejszych osób takich jak ja :)
6) Stawanie codziennie przed lustrem i oglądanie się! I powtarzanie sobie, że DAM RADĘ! i JESTEM CORAZ BLIŻEJ!
7) Dużo pozytywnej energii!
8) Zakład i wredne komentarze :)

To ostatnie jest nieprzyjemne, ale sprawia, że chcę udowodnić niedowiarkom, że dam radę! Że wszystko się uda!
 Punkt siódmy jest mega ważny!

Necia mam nadzieję, że odpowiedziałam :)

Całuję i pozdrawiam!
Carmel!


1 komentarz:

  1. :) wsparcie mam, zdjęć też się naoglądałam, gorzej z tą pozytywną energią, ale popracuję nad tym ;)czas wypędzić tego lenia ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń